Pages

22 Şubat 2015 Pazar

HERKESİN MERAK ETTİĞİ SORU,ALMAN FOREX ROBOTU İŞE YARIYOR MU? | YANIT GELDİ

Arkadaşlar herkesin sorusu şu Alman Forex Robotu İşe yarıyor mu? Bana bugün gelen bir yorum daha sonra bloğuma gelen bu yorum her şeyi çözüyor.Yorumu bu siteye yaptığı ve ismini gizlemediği için ben de ismini kapatmıyorum.Tecrübelerini ona bir mail atarak sorabilirsiniz.Robota verdiği paranın yarısını çıkartmış.
Lütfen resmi büyüterek inceleyiniz.Yasin arkadaşı yorum gönderdiği için çok teşekkür ediyorum.Böylece Alman Forex Robotu'nu (Tıkla-İncele) almak isteyen arkadaşlara önemli bir kılavuzluk etmiş oldu.Başarılarının devamını temenni ederim.

Alman Forex Robotu ile googleda en ufak olumsuz bir yorum yok.Bu da benim bu yazılıma güven duymama ve size anlatmama destek oluyor.Bu robotun çalışması ve içeriği ile ilgili şurda çok geniş bir yazı yazmıştım.Orda yazılmış başka yorumlarda var.Tıklayıp inceleyebilirsiniz.Almayı düşünüyorsanız fiyatı artmadan bir an önce satın almasını tavsiye ediyorum.Yukarıdaki Yasin arkadaşımız bu robota verdiği yazıyı 4 gün içinde çıkarttığını söylüyor.Resimde maili de bulunan arkadaşımıza mail de atarak soru sorabilirsiniz.Bu maille ilgili.




Evet bu yorumları ben yazmıyorum arkadaşlar gerçek kullanıcılar yazıyor.İşe yaradığını böylece anlamış oluyorum.Yoksa ben bir kahin değilim.Alman Forex Robotu ile ilgili hiç almamışsam 30 tane yukarıdakine benzer yorum ve mail aldım.Bu kadar net.Zaten Anna Hanım'ın ürününe ne kadar güvendiği devamlı yaptığı fiyat artışlarından belli.Bu konuda asla taviz vermiyor.Bu blog kullanıcıları için bir indirim kuponu rica ettim kendisinden onu bile kabul etmedi.Bu robota o kadar güveniyor ve peynir ekmek gibi satılıyor.Dediğim gibi fiyatı artmadan acele etmenizde fayda var.
Ciddi söylüyorum bu yazılımın ilk çıkış fiyatının aylar önce 144 tl olduğunu söylersen herhalde bu durumu anlatabilmiş olurum.İşte onlardan biri daha altta.





Umarım bu yorum bu gerçek yorum size net bir fikir vermiştir.


0 yorum:

Yorum Gönder