Pages

13 Haziran 2015 Cumartesi

ALMAN FOREX ROBOTUNU NEDEN SAVUNUYORUM? | ALMAN FOREX ROBOTU GÜNCEL

Bana yazıyorlar Alman Forex Robotu'nu neden tanıtıyor ve savunuyorsun diye...Şöyle cevap veriyorum.Forexle ilgiliyim ve kullanmasam da ilgimi çok çektiği için piyasaya çıktığı neredeyse 6 veya 7 aydır takip ediyorum.İlgimi çekmesinin ve savunmamın birkaç nedeni var aslında.

1-El değmeden otomatik çalışıyor
2-Google'da arattığımda bir tane bile şikayet yazısı yok
3-Çalıştırması ve uygulaması teknik bilgi gerektirmiyor
4-Fiyatı sürekli artıyor (Bu ürünün tuttuğunu ve sattığını gösterir)


Şikayet olmaması benim en büyük sarıldığım şey arkadaşlar ya gerçekten alan herkes memnun ya da Ürün sahipleri tüm kötü yazılara el koyuyor ki böyle bir şey mümkün değil.Memnun olunmasıydı emin olun blog ve forumlar ve sosyal ağlar şikayet yazısından geçilmezdi.Fakat yok...
Siz de araştırın ve zaten araştırmadan da satın alımayın.

Alman Forex Robotu yazılımı iyice güçlendirdi ve yeniledi.En son haline bu linke tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Alış ve satış seviyesini otomatik vermesi ,zararı durdur ve karı al seviyelerinin otomatik işlemesi de ilgimi çekiyor.Zaten otomatik sözcüğü her zaman ilgimi çekmiştir.
Otomatik robot
Otomatik Kazanç
Otomatik alış
Otomatik Satış
Otomatik Trend Yönü
Gerçekten çok seviyorum bu sözcükleri.Otomatik kazançla süper bir yaşam yine güzel kelimler.
Kaldı ki o yaşamı hepimiz hak ediyoruz.
O halde denemeliyiz,denemeden hiçbir şeyi bilemez ve öğrenemeyiz.

İşte benim hayalimdeki ev?
Sizin hayaliniz hangisi?!!!


7 yorum:

  1. Forex hakkında yazdığınız makale etkileyici,bilgi için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. bilgi için reşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Evet robotu ben de almıştım kullanıyorum bayadır bir sorunum yok güzel kazandırdı bana yalnız tam anlayamadığım bir şey var alman forex robotu bütün paritelerde çalışmıyor mu, yani bir de sinyal programı var ama o farklı robottan herhalde.

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Ben aldım 2 yıldır var bende hem robotları hem sinyal programları.

      Sil
  6. 2 yıl kadar önce almıştım ben, eski versiyonları sadece eurusd ve eurgbp'de çalışırdı, mayıs ayında yeni versiyonu yayınladılar 2 aydır kullanıyorum sonuçlar harika. bu versiyona gbpusd paritesini de eklemişler. sinyal programı da var bende onun da güncellemesini yaptılar, o bütün paritelerde çalışıyor.

    YanıtlaSil