Pages

14 Kasım 2014 Cuma

BİR ALMAN FOREX ROBOTU KULLANICI YORUMU

İnternette gezinirken gördüğüm ve beğendiğim bir kullanıcı yorumunu sizlerle paylaşmak istedim ve 
aşağıda aynen alıntılayıp paylaşıyorum.Yorum sizlerin... 


''İlk olarak borsa ile başladı serüvenim ve kazandığımdan çok daha fazlasını ne yazık ki kaybettim. İnsanoğlu kaybettikçe daha da hırslanır ya,benim de öyle oldu”bu sefer kesin kazanacağım” dedim;ama ne yazık ki dediğim gibi olmadı. Hırs iyi bir şeydir aslında; ama dozunu kaçırınca insana fazlası ile zarar verebilmektedir. İşte bu yüzden,yeri geldiğin de geri çekilebilmeyi bilmelidir insan.
Borsa da,bir çok para kaybettikten sonra yeni arayışlar içine girdim ve son zamanların en popüler yatırım araçlarından olan Forex ile tanıştım. Aslına bakarsanız,ilk zamanlar da yanlış sitelerden faydalanmaya çalışmam sebebi ile bu alanda da,paralar kaybettim.Daha sonra http:www.almanforexrobotu.com/ adlı site ile tanıştım. Alman Forex Robotu satışını yapan bu site ile irtibata geçtim ve kafamda ki bir kaç sorunun cevabını aldım. Verilen cevaplar benim için tatmin ediciydi ve programı almam için yeterliydi. Kampanyalı fiyattan programı aldım ve ilk zamanlar sürekli yanlış yaptığımı düşünmüştüm. Çünkü yeteri kadar tecrübem yoktu ve programı kullanım konusun da,sıkıntılar yaşayacağımı düşünmüştüm.Bu konuda da yanılmışım ve programı kullanabilmek için,program bilgisine sahip olmak gerekmiyormuş.
Programın mantığını tamamen öğrendim ve programın sürekli olarak çalışması için bir vps kiraladım kendime.Pc başın da olmasam da,kiraladığım vps sayesin de,program piyasalarda ki hareketleri takip ediyor ve bana para kazandıracak fırsatları bana haber veriyordu.Böylece doğru yatırımlar yapmaya başladım ve sonun da bu işlerden para kazanabilen biri oldum.
Alman forex robotunu almadan önce internette herhangi bir şikayet var mı diye çok araştırdım ve hiç bir şikayet görmedim. Bu programı alsam mı? Hakkında şikayetler var mı? Diye düşünen arkadaşlarımıza da bir kaç tavsiye vereyim. Öncelikle korkularınız olduğunu az çok tahmin edebiliyorum. Özellikle de bu işte yeniyseniz, bir çok korkuyu içiniz de barındıracaksınız haklı olarak. Bu aşama da, site de ki bilgileri okumanızı ve aklınıza takılan soruları, site yetkililerine sormanızı tavsiye edebilirim. Benim gibi Alman Forex Robotunu kullanan kişilerin yorumları da, size bu konu da rehberlik edecektir. Forex konusun da yeni olan arkadaşlarımız, forexin temel bilgilerini öğrensinler kafi; çünkü bu programı kullanabilmek için ayrıntılı bir bilgi birikimi gerekmez. Alman Forex Robotu’nun fiyatını çok bulabilirsiniz; ama inanın,kısa bir süre için de verdiğiniz ücretin fazlasını kazanacaksınızdır.
Kafam da bir çok soru işareti ile aldığım bu programın yapımcılarına teşekkürlerimi sunmasam, haksızlık olur sanırım. Bir çok kötü maceramdan sonra,keşke çok daha önce keşfedebilseymişim bu robotu.

0 yorum:

Yorum Gönder