Pages

4 Kasım 2020 Çarşamba

ALMAN FOREX ROBOTU İNCELEMESİ 2016 | OTOMATİK FOREX ROBOTU

Alman Forex Robotu ile ilgili uzun zamandır yazı yazmıyorum.Uzunca bir süre bekledim.Satış rekorları kıran bu yazılımın piyasada nasıl bir tepki alacağını bekledim.Sürekli baktım internete hayret ki 3 yılı geçkin bir zamanda satılan bu yazılımdan hala bir şikayet yok.
Ya bu ürünün yazılımcıları sabahtan akşama kadar haklarında yazılan kötü yorumları yemeden içmeden bulup bir şekilde sildiriyor.Ya da bu ürün gerçek manada başarılı.
Yazılan bir yorumun sildirilemeyeceği malumumuz.
Üstelik yazılım sahipleri her seferinde sitelerinde gösterdiği performans raporlarıyla kazanç durumlarını kanıtlıyorlar.Diyecek bir şey yok.Helal olsun diyeceğiz.
Başarısız olan bir ürün tecrübelerime göre en fazla 1 senede piyasadan silinirdi.Halbuki bu otomatik yazılım öyle olmadı.Bu da bir kanıttır.

Forex bilgisi gerektirmeden otomatik bir şekilde el değmeden çalışan bu yazılım fiyatına rağmen alınmaya değer gözüküyor hala.

El değmeden otomatik bir şekilde alım-satım yapabilen Alman Forex Robotu

SİTESİNDEN inceleyebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder